به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به شیطنت ها و طراحی های شوم دشمنان اسلام افزود: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مورد طمع دشمن واقع شده است.
وی ادامه داد: براین اساس جامعه اسلامی با توجه به توطئه هایی که دشمنان برای ما طراحی کرده اند بیش از گذشته احتیاج به آرامش، وحدت و یکپارچگی دارد ، لذا همه مردم و مسئولان باید از تنش و حاشیه سازی جلوگیری کنند.
امام جمعه کرج گفت:اقتدار نظام مرهون تلاش های جوانانی است که تا پای جان برای اهداف بزرگ الهی پیش رفته اند و الگوی دیگر کشور ها نیز شده اند.
حسینی همدانی بیان داشت: دشمن در تلاش است تا از اقتدار ما کم کند و شاخصه های اقتدار را از ما بگیرد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا پایبند به معاهدات بین المللی نیست و قلدرانه رفتار می کند، افزود: برای ملت ما این رفتار کاملا آشکار است.
خطیب جمعه کرج تاکید کرد که دشمنان ایران اسلامی از هر رنگ و نژادی که هستند بدانند که ملت غیور ایران در حمایت از فرزندانش در ارتش، بسیج ، نیروی انتظامی و بخصوص سپاه پاسداران که مدافع عزت و امنیت و حافظ دین و انقلاب هستند تا آخر ایستاده است.
وی افزود: هیچ ملتی به توانمندی نظامی و قدرت دفاعی خودش با کشور دیگر مذاکره ای ندارد ، دشمن، دشمن است و به تعبیر قرآن کریم آنها(دشمنان اسلام ) هرگز راضی نخواهند شد مگر اینکه دنبال رو آنها بشویم.
آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: استکبار جهانی یک کینه ریشه دار با انقلاب ، اسلام و نظام اسلامی ما دارد و ما تا در این موضع هستیم دشمنی انها نیز است.
وی افزود: راه چاره ما در مقابل دشمن ایستادگی و عزت و اقتدار است که آن را هم داریم.
وی با اشاره به اینکه می گویند رئیس جمهوری آمریکا دیوانه است گفت: اگر دیوانه است باید کاری را برعلیه منافع ملت خود انجام دهد و لی همچین کاری نکرده است و اگر دیوانه است باید به دیوانه خانه منتقل شود.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: اگر رئیس جمهوری آمریکا دیوانگی نسبت به ایران انجام دهد سپاه پاسداران، بسیج مردمی و نیروهای مسلح ما دیوانه را به دیوانه خانه برمی گردانند.
وی ادامه داد: درهمین روزها رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده که سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی قرار می دهد، لیکن باید بداند تاکنون تلاش های آمریکا علیه ملت ایران ناکام مانده و اگر روزی هوس داشته باشد پاسخ مردم ما قاطع وکوبنده خواهد بود.
وی یادآور شد: یک زمانی به بسیج و ارتش حمله می کردند و سعی در تضعیف آنها را داشتند.
خطیب جمعه البرز ادامه داد: عزیزان ما در دستگاه دیپلماسی باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاد خواهی استکبار ایستادگی کنند.
وی تاکید کرد : ایران می تواند خود را از آسیب های دشمن حفظ کند و زمانی این اقتدار برای ما محقق می شود که دشمن از اقتدار ما در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نا امید شود .
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: دشمنان از یک طرف روی نهاد خانواده و جوانان کار می کنند تا آنها را بی ایمان و عفت را از جامعه اسلامی بگیرند و اعتقادات دینی را سست کنند که در فضای مجازی این امر را به خوبی می توان دید.
وی گفت: از طرفی روی شاخص های نظامی تمرکز کرده اندکه اخیرا حمله به سپاه پاسداران را محور کاری خود قرار داده اند.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر وحدت اقشار مختلف مردم اظهار داشت: دغدغه اصلی مسئولان اجرایی باید رسیدگی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ها باید به موضوع رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال متمرکز شود و
و نباید فرصت ها را از دست بدهیم.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.