محمد علیزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به رکود فعالیت های اقتصادی در شرایط کنونی سپردن پروژه ها و طرح ها به بخش خصوصی گره گشای مشکلات است.
وی ادامه داد: خدمت رسانی و توزیع عادلانه خدمات با هدف بهبود بخشیدن به روش ها و تسهیل در امور شهروندان، اصلی ترین و مهم ترین برنامه شورای اسلامی شهرچهارباغ است.
علیزاده گفت: برنامه های توسعه همه جانبه ای برای شهر از نظر عمرانی ، فرهنگی ، بهداشتی ، آموزشی ، علمی و امنیتی تدارک دیده ایم و در تلاش برای اجرایی کردن آنها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ افزود: مهمترین و اولویت دار ترین فعالیت این دوره شورا بهبود فضای کسب و کار و اکوسیستم کارآفرینی است تا بسترهای مناسب برای کارآفرینان فراهم شود.
وی اظهار داشت : اکنون با رکود اقتصادی در مسائل شهرداری مواجه هستیم و باید با حضور سرمایه گذاران به موضوع اهتمام داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی چهارباغ گفت: یکی از برنامه های شورای پنجم اجرای برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی است تا پروژه های مختلف عمرانی، فنی ، اجتماعی و غیره انجام شود.
علیزاده با بیان اینکه با داشتن توجیه اقتصادی می توانیم سرمایه هایی که ازچهارباغ گریخته اند و یا در سطح استان وحتی کشورکه آمادگی برای سرمایه گذاری در امر مشارکتی دارند،‌ جذب کنیم، تاکید کرد: همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی برای رونق و بهبود فضای کسب و کار و چهارباغی با نشاط در دستور کار دوره پنجم شورای اسلامی شهرچهارباغ است.
رئیس شورای اسلامی چهارباغ تأکید کرد: اهداف اعضای شورای اسلامی چهارباغ توجه به نیازهای شهر به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته شهراست و توسعه امکانات زیرساخت ها و جاذبه های گردشگری، ارتقای جایگاه چهارباغ در سطح استان وکشور پیش بینی شده است.
وی گفت: براین اساس از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های عمرانی ، فرهنگی و اقتصادی شهر چهارباغ دعوت به همکاری می کنیم.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.