به گزارش ایرنا ، سرهنگ موسی تقی پور در همایش پلیس ،ا منیت و اصناف استان البرز افزود: اکنون 200 سفره خانه دراین استان بصورت آنلاین کنترل می شود و بصورت سیستمی تالارها را از طریق نصب دوربین در قسمت آقایان کنترل می کنیم.
وی ادامه داد: شکایات زیادی برای ویترین البسه لباس زیر داشتیم و امسال 2 هزار و 660 واحد صنفی امسال بازدیده شده است .
وی گفت: اجرای طرح های مستمر عفاف و حجاب شامل ساماندهی ویترین ها را داشتیم و مقدار قابل توجهی از البسه پاره و عکس های مبتذل جمع آوری شده است.
سرهنگ تقی پور اضافه کرد: کشف البسه شیطان پرستی را داشتیم که ساماندهی ویترین ها و مانکن ها اکنون به مدت دوسال است که درالبرزا جرا می شود و از طرح های بی نظیر بوده است.
وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری 248 بازدید از چایخانه ها و تالارها انجام شده ، افزود: از جمله کشفیات سال جاری 3 لیتر شربت متادون، و یک هزار و 900 قرص مخدر از عطاری ها بوده و در 6 ماهه نخست سال جاری 685 مورد پلمب شده است .
رئیس اتاق اصناف استان البرز نیز دراین نشست افزود: اصناف یک تشکل مردمی است که همواره همراه دستگاه های اجرایی به دنبال تامین رضایت مردم است .
حمید کریمی افزود: اصناف به تنهایی نمی تواند فرهنگسازی در زمینه بسیاری از طرح های مهم اجتماعی داشته باشد که این امر همراهی هرچه بیشتر رسانه های گروهی و سایر دستگاهای اجرایی را می طلبد.
وی اضافه کرد: امروز در البرز یک مانتو که درآن نوشته های نامفهوم و نامناسب باشد نخواهید دید و کار فرهنگی بسیاری در اصناف شده است .
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: هر نوع اقدامی برای حصول به نتیجه بخشی بهتر دراین زمینه نیازمند همراهی همیشگی نیروی انتظامی هستیم .
8029/ 6155 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.