به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ناجا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند 'نیروی انتظامی با تامین امنیت مردم زمینه ساز آبروی نظام اسلامی می باشد'، لذا ما باید کاری کنیم که اعتماد ایشان و مردم نسبت به ما روز به روز افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه امنیت بالاترین نعمت برای مردم است، افزود: وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت می باشد که بسیار بر آن تأکید شده است.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که می بینیم در کشورهای پیرامونی و در همسایگی ما، امنیت وجود ندارد و اگر ما نسبت به این موضوع یعنی ناامنی نگرانی داشته باشیم باید تمام تمرکز خود را بر روی این موضوع بگذاریم چرا که تمام پیشرفت ها در زمینه علمی، اقتصادی، سیاسی و... در سایه امنیت به وجود آمده است.
وی برقراری امنیت را کار جمعی دانست و تصریح کرد: تنها نمی توان گفت دستگاه قضائی یا انتظامی به تأمین امنیت بپردازند، بنابراین در این زمینه باید مشارکت عمومی وجود داشته باشد. برای حصول به این مهم دستگاه هایی که متولی امنیت هستند باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و برای رسیدن به این مهم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند.
وی ادامه داد: امروز قوای سه گانه، نیروهای مسلح، دستگاه های امنیتی و انتظامی، روحانیون معظم و همه و همه دست به دست هم دادند تا امنیت کشور خدشه دار نشود، در بحران ها و حوادث گوناگون شاهدیم که با همدلی، موفق به حل مشکلات شده ایم.
اشتری یادآور شد: در استان البرز نیز با هماهنگی و همدلی دستگاه های اجرایی و مردم، وضعیت خوبی از نظر امنیتی ایجاد شده است.
وی در ادامه به ویژگی خاص استان البرز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ' استان البرز یک ایران کوچک است' به درستی فرمایش ایشان در این استان معنا پیدا کرده است، چرا که شاهد وجود قومیت های مختلف در این استان هستیم هرچند این موضوع نوعی فرصت برای رشد این استان محسوب می شود.
به گفته فرمانده ناجا، استان البرز به دلیل مجاورت با کلان شهر تهران، جمعیت در حال رشد، وجود جاده های مواصلاتی که حدود 14 استان را به تهران متصل می کند و محورهای تهران – کرج و کرج – چالوس که از ترافیک بالایی به ویژه در ایام خاص مانند تعطیلات نوروز برخوردارند، وجود کارگاه های کوچک و بزرگ و چهار زندان در این استان از حساسیت زیادی برخوردار است و این موضوع وظایفی که تمامی دستگاه ها بر عهده دارند را افزایش می دهد.
وی اقدامات پلیس البرز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات، فرمانده و کارکنان انتظامی این استان با روحیه جهادی، احساس وظیفه و عشق و علاقه به مردم امنیت مطلوبی را در استان برقرار کرده اند.
فرمانده ناجا در پایان از سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق استان البرز به دلیل خدمتگزاری، فعال بودن و اجرای برنامه ها و اهداف امنیتی و انتظامی استان قدردانی و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
وی همچنین سردار محمدیان فرمانده جدید استان را به عنوان فردی، فعال و آگاه، موفق، با تجربه و بهترین گزینه برای فرماندهی انتظامی استان البرز نام برد و برای وی آرزوی توفیق و سرافرازی در مسئولیت جدید کرد.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.