به گزارش ایرنا، فردوس رحیمی نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این مدیریت با هم اندیشی و اجماع در مورد صدور مجوز های تاسیس و بررسی راهکارهای مناسب جهت ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در 6 ماهه اول سالجاری توانسته گام های موثری در جهت اجرای اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارد.
وی اظهار داشت: در سال 96 دو محور اصلی افزایش فرآوری محصولات بخش کشاورزی و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی به عنوان شاخص ارزیابی عملکرد مدیریت صنایع کشاورزی مطرح شد که در 6 ماهه نخست سال تا حدود زیادی به اهداف نهایی سال 96 نزدیک شدیم و گام های بسیار موثری برداشتیم.
وی با اشاره به افزایش فراوری محصولات در سال جاری، گفت: همچنین توانستیم 5 هزار تن کاهش ضایعات محصولات کشاورزی داشته باشیم.
مدیر صنایع کشاورزی بیان داشت : 6 واحد از واحدهای تولید کننده بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در نمایشگاه اوکراین شرکت داشتند که امید است این امر باعث بهبود وضعیت صادرات در کشور گردد .
وی ادامه داد: این مدیریت در سال 96 ، اقدام به معرفی 12 طرح جمعا به مبلغ 31 میلیارد و 400 میلیون ریال به صندوق توسعه تعاون کرده که تاکنون از این تعداد سه طرح سردخانه آقای ارجمندی، طرح تولید محصولات منجمد شرکت مهرشهر مهران و طرح تولید محصولات لبنی شرکت آتا لبن آسمان البرز به ترتیب هر کدام به مبلغ 70، 30 و 20 میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات شده اند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.