به گزارش ایرنا ، محسن شهبازی سرور روز یکشنبه در آیین افتتاح این واحد آموزشی خیر ساز گفت: در دومین روز از ماه مهر، مدرسه 14 کلاسه ' گروه صنعتی ایران‌ زمین ' با همت خیر نیک اندیش ' مهدی گلستانیان ' در بخش مرکزی نظرآباد استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این مدرسه 14 کلاس در زیر بنای 1000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال احداث شده است .
وی در ادامه به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان این شهرستان به علت نداشتن مقطع متوسطه دوم، ترک تحصیل می‌کنند و به جمعیت 60 هزار نفری کودکان کار در جامعه می‌پیوندند.
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد یاد آور شد: از خیرین عزیز و موسسه خیریه مهرگیتی تقاضا داریم همانطور که تا کنون به این منطقه اهمیت داده‌اند بازهم نوید ساخت مدارس جدید در این منطقه را به ما بدهند.
در ادامه خیر نیک اندیش گلستانیان ' فرزند مهدی گلستانیان' به اهمیت تحصیل و کسب دانش در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جهل و نادانی ریشه تمامی مشکلات است و ما تمام تلاش خود را در جهت ایجاد مراکز آموزشی بکار می گیریم تا بتوانیم بی‌سوادی را در کشور ریشه‌کن کنیم.
وی افزود: ساخت این مدرسه برای ما آغاز یک راه طولانی است که امیدواریم بتوانیم این حرکت را ادامه داده و چندین مدرسه در سراسر کشور بسازیم.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.