به گزارش ایرنا، در این همایش 5 هزار نفر از شهروندان فردیس به همراه خانواده های خود از فلکه چهارم، مسجد جامع المهدی (عج) مزار شهداء گمنام تا پارک تندرستی مسافت چهار کیلومتری را طی کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در این همایش گفت: این همایش نمونه ای از یک کار همگانی در ورزش است و امیدوارم این گونه برنامه ها نه تنها در روز های جمعه بلکه در تمامی روزها انجام شود.
امیر غفرانی افزود: هدف از ورزش همگانی قرار دادن نشاط در سبد خانواده است. ورزش همگانی باعث نشاط جامعه و خانواده می شود و از معضلات اجتماعی جلوگیری می کند.
وی اظهار داشت: امیدوارم انجام این گونه حرکت ها باعث رشد و ارتقاء ورزش در سطح استان و شهرستان فردیس شود.
وی افزود: در استان البرز قهرمانان زیادی وجود دارد که این امر نشانه این است که یک استان قهرمان پرور داریم، از ابتدای سال تاکنون این استان میزبان 25 مسابقات کشوری بوده است.
سرپرست فرمانداری فردیس نیز گفت: شهرستان فردیس سرشار ازجوانان برومند و ورزشکاران نامی است. جوانان می توانند استعدادهای خود را به فعلیت برسانند تا از وجود آنها در همه صحنه های پیشروی و پیشبرد میهن اسلامی استفاده شود.
حمید احدی افزود: ارتقا نشاط اجتماعی جامعه و ترویج روحیه نشاط و پویایی در بین سایر اقشار جامعه یکی از مهم ترین اهداف ورزش های همگانی است.
به مناسبت 31 شهریور ماه و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، به مدت هفت روز به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
در پایان به نفرات برتر این همایش جوایزی به قید قرعه اهداء شد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.