رئیس مرکز تربیت مربی کرج در حاشیه برگزاری این اردو به خبرنگارایرنا گفت: این اردو مسابقه های مهارتی با هدف ارتقای آمادگی تیم اعزامی کشورایران در مسابقه های جهانی ابوطبی است که قراراست در مهرماه سال جاری برگزارشود.
حسن عزیزی افزود: درمسابقه های جهانی مهارت تیم ملی جوانان ایران قراراست برای رقابت با همه کشورهای عضو سازمان جهانی مهارت به رقابت بپردازند .
وی اضافه کرد: به همین منظور طبق تفاهم نامه بین سازمان فنی حرفه ای کشور ایران و روسیه این اردوی مهارتی اجرا و به مدت سه روز در مرکز تربیت مربی کرج و سازمان فنی حرفه ای استان البرز ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد که این مسابقه های دوستانه دردو رشته اتصالات چوبی و فناوری طراحی گرافیک با شرکت 6 نفر ازکشور روسیه دررده سنی زیر 21 برگزارمی شود.
عزیزی در خصوص دوره قبل مسابقه های جهانی مهارت که درسال 2015 درکشور برزیل برگزارشده بود اشاره کرد و گفت : درمسابقه های دوره قبل کشورایران با 14 رشته شرکت کردند و 2 مدال نقره و برنز کسب کردند .
وی افزود: دراین دوره ازمسابقه ها که با توجه به گسترش رشته ها تیم کشورمان در 28 آیتم به صورت تیمی و فردی شرکت خواهد کرد .
وی اظهارامیدواری کرد که با توانایی و ظرفیت های خوبی که در شرکت کننده های کشورمان وجوددارد بتوانیم نتایج خوبی ازاین مسابقه ها بدست آوریم .
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.