استاندار مازندران گفت:ضرورت دارد تا همکاری بین بخش خصوصی دو کشور ،ایران و روسیه تسهیل تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،ربیع فلاح  امروز در دیدار با سفیر روسیه در استانداری مازندران با اشاره به استعدادهای و ظرفیت های خوب برای توسعه مناسبات بین ایران و روسیه بر لزوم توسعه همکاری های اقتصادی تاکید کرد و گفت: به منظور ارتباط تجاری و اقتصادی چندین بار استاندار آستاراخان به مازندران سفر کرده و تلاشهای خوبی برای توسعه مناسبات صورت گرفته است.

وی افزود: به لحاظ همکاری ارتباط مثبت و تاثیر گذاری بین دو کشور وجود دارد و این امر می تواند زمینه همکاری بیشتری را فراهم کند.

استاندار مازندران به برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی ایران در روسیه و استقبال خوب از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا همکاری بین بخش خصوصی دو کشور تسهیل تر شود.

وی با بیان اینکه زمینه همکاری بخش خصوصی دو کشور به خوبی فراهم شود ،افزود: مازندران در برخی زمینه ها از جمله کشاورزی و بنادر در کشور سرامد است ، باید همکاری های دوجانبه بیشتر و شرایط لازم برای رقابت دو جانبه در حوزه صادرات فراهم شود.

فلاح افزود: باید در صادرات و همکاری دو جانبه در خدمات مهندسی و ظرفیت های لازم روی کیفیت کالا توجه بیشتر و نقاط ضعف در حوزه های مختلف شناسایی و مرتفع شود.

وی با  اعلام اینکه سالانه تعداد زیادی برای گردشگری به مازندران و روسیه سفر می کنند  گفت:لازم است تا زمینه استفاده مناسب از فضای گردشگری به خوبی فراهم و موانع پیش رو  برطرف شود

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.