محمد نبیونی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این پروژه بزرگ ملی تاکنون یک پنجم پیشرفت فیزیکی و در بازدیدی که هفته گذشته اعضای شورای شهر از پروژه داشتند پیشرفت و سرعت کار رضایتبخش بوده است.
وی تصریح کرد: شرکتی که برای احداث این پروژه در حال کار کردن است توان تخصصی برای ادامه کار را دارد.
نبیونی اضافه کرد: با توجه به اینکه این یک پروژه ملی است و از لحاظ فنی بسیار قابل توجه، بایستی از محل بودجه شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری هزینه های این پروژه را تامین کنیم اما فشار زیادی به ظرفیت بودجه شهرداری وارد کرده و می کند.
نبیونی گفت: به همین منظور نیاز است یا از کمک های دولتی و از ردیف های اعتباری استانی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شود که درباره آن بحث و تبادل نظر کرد.
وی ادامه داد: با سرمایه گذاری مناسب در حاشیه بزرگراه و مشارکت بخش خصوصی در اطراف این پروژه با تاسیس مجموعه های مناسب تفریحی و ورزشی نه تنها هزینه های اجرای این پروژه تامین می شود، بلکه برای شهر نیز آورده خواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شورای اسلامی به هر پروژه ای که برای بهبود روند حمل و نقل تسهیلاتی را ایجاد نماید، توجه می کند.
این پروژه در امتداد بزرگراه شهید همت به طول 19 کیلومتر ازمناطق شمالی کرج عبور می کند و شامل 11 تقاطع غیرهمسطح و 22 عرشه پل است و نقطه عطفی برای محور شرق به غرب کشور محسوب می شود.
با اجرای این پروژه 50 درصد از ترافیک بزرگراه تهران - کرج کاسته می شود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری***انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.