به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در نشست شورای ترافیک ساوجبلاغ با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، گفت: علامت گذاری معابرمقابل مدارس و ساماندهی سرویس مدارس از امور مهمی است که باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در روستاها وشهرها عملیاتی شود تا دچار مشکلات در ابتدای فعالیت مدارس نشویم.
وی افزود: آموزش وپرورش مکلف است تا کوتاهی شهرداران و دهیاران را دراجرای مصوبات شورای ترافیک درخصوص آماده سازی پروژه مهر در زمینه ترافیک پیگیری و به فرمانداری منعکس نماید.
پالیزگیر درخصوص دومین دستور جلسه که دسترسی شهرک دارویی برکت به آزاد راه بود، گفت: دسترسی به آزاد راه دارای شرایط و ضوابط خاصی است که راه وشهرسازی وپلیس راه بر آن نظارت دارند و ما درخواست داریم تا نمایندگان شهرک به همراه نماینده مترو جلسه ای برای هماهنگی این کار داشته باشند و با دستیابی به یک راهکار قانونی واخذ مجوز از راه وشهرسازی اقدام وپیگیری کنند.
فرماندار ساوجبلاغ در خصوص راه اندازی ایستگاه کردان هم گفت:با هماهنگی هایی که با قطار شهری تهران شده قرار است تا 15 مهرماه شهرداری چهارباغ نسبت به اطلاع رسانی عمومی برای استفاده ساکنان جوار ایستگاه از ریل باس هشتگرد به تهران دراین ایستگاه احداثی و راه اندازی خط تاکسی واصلاح برخی از مسیرهای منتهی به این محل اقدام نماید.
وی به اتصال خط مترو شهرجدید به خط راه آهن هشتگرد اشاره کرد واین امر را ظرفیت خوبی این دو شهر دانست و گفت: با توجه به ترافیک،محیط زیست وسلامت تاثیر بسزایی در جابجایی افراد خواهد داشت.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.