به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز و همزمان با ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی، مهدی حاجی قاسمی پیش از آغاز دستور جلسه ضمن تذکری مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده محمود آباد کرج، خواستار جلوگیری از این رویه توسط شهرداری کرج شد.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: متاسفانه با گذشت کمتر از یک ماه از افزوده شدن محمود آباد به حریم شهر کرج، شاهد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه هستیم و با توجه به ظرفیت های موجود در این محدوده و جاذبه های توریستی و گردشگری موجود، لازم است تدبیر درستی در این خصوص اتخاذ شود.
وی، خواستار اقدامات دستگاههای مربوطه از جمله شهرداری و کنترل و نظارت بر ساخت و ساز های این منطقه شد و اظهار داشت: ساخت وسازهای غیرمجاز سبب نابسامانی بسیاری در استان البرز شده که باید برنامه ریزی جدی در این زمینه صورت گیرد.
حاجی قاسمی در پایان با تاکید بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف غیر قانونی اراضی دولتی و شهری، آن را یک سیاست ملی و از مطالبات جدی مقام معظم رهبری دانست.
گفتنی است، رشد ساخت و سازهای غیر مجاز در سایه خلاء نظارت دهیاری روستای محمود آباد مهم ترین دلیل بر درخواست الحاق این روستا به محدوده قانونی کلانشهر کرج بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 732593
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.