به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،سهراب شهبانی این خبر را اعلام کرد و گفت: در شش ماه اول سال 1396 جهت ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی ایمنی و آتش نشانی در بین ادارات شهر کرج کرده است.
این مسئول افزود: سازمان آموزش های ایمنی را در قالب 10 نفر مربی و مدت زمان 49 ساعت به 446 نفر از پرسنل سازمانها و اداراتی که درخواست آموزش را برای پرسنل خود داشتند انجام داده اند.
وی با اشاره به اینکه آموزش مذکور با برنامه ریزی و هماهنگی اداره آموزش برون سازمانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارائه شده، گفت: آماده سازی پرسنل در ادارات و سازمانها به منظور مقابله با حوادث پیش بینی نشده نقش بسزایی در کاهش خسارت های جانی و مالی دارد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در تشریح موارد آموزشی ارائه شده در سازمان ها و ادارات گفت: در این زمینه دروس تئوری حریق، ایمنی گاز، شناخت لوله های آتش نشانی، انواع خاموش کننده، ایمنی برق دستگاه تنفسی، اصول نجات، شناخت تجهیزات نجات و... از جمله موارد آموزشی بود که به پرسنل ارائه شد.
شهبانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه سازمان برنامه های آموزشی مختلفی در راستای افزایش سطح ایمنی تمامی شهروندان دارد، عنوان کرد: به زودی این برنامه ها به مرحله اجرا در خواهد آمد و اخبار آن متعاقبا اعلام می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731603
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.