فرشید علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر و دختر سراسر کشور به میزبانی البرز از یکم شهریور ماه آغاز شده و تا 17 شهریور ادامه دارد.
وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شعار رضایت، سلامت و امنیت از منزل به منزل در سالن 17 شهریور کرج در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان سراسر کشور در دوره دوم ابتدایی 132 ورزشکار شرکت کردند، خاطر نشان کرد: از این تعدا 99 نفر توانستند به مقام اول تا چهارم دست یابند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در پایه چهارم علیرضا دلشاد زاده و امیر محمد نظاملو از شهر تهران به مقام اول و محمد مهدی آذری از اردبیل و محمد حسن چراغی از کرمانشاه به مقام سوم در رشته حرکات زمینی دست یافتند.
علیزاده تصریح کرد: در رشته بارفیکس امیر محمد نظاملو از شهر تهران، محمد مهدی آذری از اردبیل و امیر علی کیوه کی از البرز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: امیر محمد قاسم پور از اردبیل، علیرضا دلشاده از شهر تهران، آتیلا جان شکر از مازندران به مقام اول و مبین خدابخشی از آذربایجان شرقی ، کیان عبدی پور از البرز،رضا علی پور از لرستان و محمد متین دخت صفر برزویی از مازندران در شته پارالل منتخب کشوری شدند.
وی از نیما سعیدی از کردستان، محمد متین دخت صفر برزویی از مازندران و کاوان کریمی از کردستان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم در رشته پرش خرک شدند.
علیزاده اضافه کرد: در رشته خرک حلقه مبین خدابخش از آذربایجان شرقی، محمد مهدی زیبا از قزوین به مقام اول و مبین شادمانفر از آذربایجان شرقی و کاوان کریمی از کردستان به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در رشته خرک حلقه ، مبین خدابخش از آذربایجان شرقی و محمد مهدی زیبا از قزوین مقام اول و مبین شادمانفر از آذربایجان شرقی و کاوان کریمی از کردستان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز از امیر علی کیوه کی از البرز بعنوان مقام اول در دار حلقه یاد کرد و افزود: در این رشته مبین شادمانفر از آذربایجان شرقی و آتیلا جان شکر از مازندران مقام دوم را ازآن خود کردند.
علیزاده با بیان اینکه در رشته قهرمان قهرمانان امیر محمد نظاملو مقام اول، علیرضا دلشاد زاده دوم و آتیلا جان شکر و مبین خدابخش مقام سوم را در این دوره از مسابقات ژیمناستیک کشوری به دست آوردند.
وی گفت: در رشته تیمی پایه چهارم هم علیرضا دلشاد زاده و امیر محمد نظاملو مقام اول ، محمد متین دخت صفر برزویی و آتیلا جان شکر دوم و مبین خدابخش به مقام سوم دست یافتند.
وی در ادامه به دانش آموزان مقام آور در پایه پنجم در مسابقات کشوری ژیمناستیک پرداخت و یاد آور شد: در رشته حرکات زمینی امیر بسطامی بخش از لرستان اول شد و امیر بابایی و مهدی دین خواه از آذر بایجان شرقی مقام دوم و سوم را کسب کردند.
وی افزود : صدرالدین هاشم زاده از شهر تهران در رشته بارفیکس مقام اول و آرین نیک نفس مغانلو از اردبیل مقام دوم و امیر حسین کریمی از البرز و امیر محمد قربانی از خراسان رضوی مقام سوم را به دست آوردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: آرین نیک نفس مغانلو از اردبیل مقام اول و علی مهدیزاده از اردبیل ، امیر حسین سلگی از البرز و بهیاد فرهمندی از کردستان مقام دوم را در رشته پارالل به خود اختصاص دادند.
علیزاده تصریح کرد: امیر بابایی ، آرمان خدایی وله زاقر و صدر الدین هاشم زاده در پرش خرک به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی یاد آور شد: آرمان خدایی واله زاقر مقام اول و علی مهدیزاده، دانیال جمشیدی و بهیاد فرهمندی در این دوره از مسابقات در رشته خرک حلقه مقام دوم را کسب کردند.
وی از امیر بسطامی بخش ، پارسا مهدی ، امیرحسین سلگی و علی رضا زائری در رشته دار حلقه مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی خاطر نشان کرد: در رشته قهرمان قهرمانان آرین نیک نفس مغانلو ، صدرالدین هاشم زاده و آرمان خدایی وله زاقر به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.
این مسئول در ادامه به مقام آوری دانش آموزان در رشته تیمی پایه پنجم اشاره کرد و گفت: علی مهدیزاده ، آرین نیک نفس مغانلو مقام اول ، آرمان خدایی وله زاقر ، صدرالدین هاشم زاده دوم و امیر بابایی و مهدی دین خواه سوم شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت : در پایه ششم نیز فراز امانی از آذربایجان شرقی در رشته بارفیکس اول شد و محراب راستکار از آذر بایجان شرقی و مهدی شاهی مقام دوم و سوم را در این دوره از مسابقات به دست آوردند.
علیزاده افزود: در رشته پارالل محراب راستکار، نیما یعقوبی، محمدصدرا مبین ، شایان رحمانی و علیزضا میر مقام اول و امیر حسام قره قاش و پارسا حاجی پور کو چکسرایی نیز سوم شدند.
وی اضافه کرد: فراز امانی و نیما یعقوبی اول و دوم و شایان رشیدی و شایان رحمانی در رشته پرش سوم شدند.
وی اظهار کرد: در رشته تیمی پایه ششم محمد صدرا مبین و نیما یعقوبی از شهر تهران ، مهدی شاهی و امیر مهدی امیر نسب از اردبیل و محراب راستکار دوم و فراز امانی آذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافتند.
وی تصریح کرد: در رشته حرکات زمینی رضا دولتشاه از لرستان مقام اول و محمد صدرا مبین از شهر تهران و حسام حسن زاده از خراسان رضوی به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در رشته حرکات زمینی رضا دولتشاه از لرستان مقام اول، محمد صدرا مبین از شهر تهران دوم و حسام حسن زاده از خراسان رضوی سوم شد.
علیزاده بیان کرد: امیر حسام قره قاش در رشته خرک حلقه مقام اول و همچنین پارسا حاجی پور کو چکسرایی و ابوالفضل شیرخانی مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: امیر مهدی امیر نسب و علیرضا میر از استان های اردبیل و لرستان مقام اول را در رشته دارحلقه کسب کردند و رضا دولتشاه نیز سوم شد.
وی گفت : در رشته قهرمان قهرمانان پایه ششم نیز نیما یعقوبی از شهر تهران اول ، محراب رستگاراز آذربایجان شرقی و امیر حسام قره قاش از شهرستان های تهران دوم شدند و محمد صدرا مبین از شهر تهران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.