به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده، افزود: ضرورت دارد با اتکا به منویات مقام معظم رهبری خدمتگزار شایسته ای برای ملت شریف ایران باشیم.
وی با بیان اینکه آغاز به کار دولت دوازدهم، رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران تداوم پیروزی ملت در بیست و نهم اردیبهشت‌ماه امسال است، ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مردم با نگاهی تخصصی اعضا را انتخاب کردند که امید است منتخبان در این دوره به جد نیازهای شهرها و روستاها را عملیاتی و اجرایی کنند.
طهائی گفت: در سال 96 مردم البرز با حضور بالا در انتخابات شعور سیاسی و ملی خود را به نمایش گذاشت و 67 درصد آرا به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب رای دادند تا شاهد رشد و توسعه استان البرز در دوره دوم رییس جمهوری باشند.
وی افزود: در عمر دولت یازدهم هزار و400 تخت بیمارستانی به سرانه البرز اضافه شد این مهم باید ادامه پیدا کند همچنین در سفر رییس جمهوری به البرز ساخت سه بیمارستان جدید در استان تصویب‌شده است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه باغ سیب کرج در سفر رییس جمهوری به البرز به حفظ و احیا شده و به عنوان میراثی ماندگار ثبت شد اضافه کرد: ساخت تونل هشتگرد به طالقان و ادامه بزرگراه شهید همت نیز مصوب و اجرایی شد.
وی گفت: در این سفر موضوع انتقال زندان ها مورد بررسی های جدی قرار گرفته و دستور اجرای این طرح صادر شد که با اهتمام ویژه ای به دنبال آن هستیم همچنین مقرر شد تعداد زیادی از زندانیان غیر بومی مستقر در البرز نیز منتقل شوند.
طهائی با تاکید بر لزوم راه اندازی قطار شهری کرج افزود: این طرح در دست بررسی است امیدواریم با حل مشکلات پیمانکار این پروژه به‌زودی از سر گرفته شود.
استاندار البرز خاطر نشان کرد: شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نیز در استان البرز مهیا است که با پروژه هایی که قرار است افتتاح شود، بخش بزرگی از مشکل بیکاری حل خواهد شد.
1535/2819خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.