به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه همچنین با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی درجامعه، اظهار داشت: بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی به نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است.
این عضو شورا افزود: امروز بسیاری از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مذهبی که در سطح شهر انجام می‌شود به واسطه حضور پررنگ و موثر هیئات مذهبی است.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، توجه به مجالس مذهبی و هیئتها را توجه ریشه ای به مقوله فرهنگ اسلامی دانست.
این عضو شورا یکی از مشکلات و معضلات در خصوص مسائل فرهنگی را توجه سطحی و یا بی توجهی به هیئات مذهبی در کلان شهر کرج دانست و ادامه داد: اگر برای این مجالس برنامه داشته باشیم و آنها را هدایت کنیم این پتانسیل عظیم فرهنگی در سطح جامعه آزاد می شود و قطعاً اثرات بسیار خوبی در ابعاد فرهنگی خواهد داشت.
فیروزگاه در ادامه با اشاره به این که امروز تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی درابعاد سخت افزاری ونرم افزاری، بسیارسخت و سنگین شده است، متذکر شد: هیات های مذهبی در مقابله با هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان، نقش بسیار موثر و ارزنده ای دارند.
وی در پایان با بیان اینکه به هر اندازه که بتوانیم فعالیت های قرآنی را در جامعه ترویج دهیم نتایج بهتری را دریافت می کنیم، گفت: ترویج آموزه های دینی و معارف قرآنی در جامعه می تواند زمینه را برای سعادت ما در این دنیا و آخرت فراهم کند و به همین دلیل لازم است که به این بخش به صورت ویژه توجه شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716491
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.