به گزارش ایرنا، ناصر چک نژادیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این رشته ها شامل امور فرهنگی، روابط عمومی، گریم، معماری داخلی ، هنرهای تجسمی-گرافیک، هنرهای تجسمی-عکاسی، انیمیشن و طراحی لباس است.
وی اضافه کرد:دوخت و تکنولوژی لباس، دوخت های سنتی ایران، موسیقی- نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز کلاسیک، سینما- فیلم سازی و بازیگری از دیگر رشته های مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است.
چک نژادیان گفت:همچنین برای نخستین بار رشته کاردانی حرفه ای دوخت های سنتی ایران به همت این مرکز دانشگاهی تدوین و مورد تصویب نهایی قرار گرفت که با توجه به ساخت جمعیتی استان و این که از مزیت های اقتصادی و رقابتی کشور میراث فرهنگی و فرهنگ و هنر می باشد می تواند ظرفیت مناسبی ایجاد کند.
وی ادامه داد: متقاضیان ثبت نام برای پذیرش در این دوره ها می توانند تا تاریخ ٩ مرداد ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
چک نژادیان گفت: پذیرش در این دوره ها با معدل کل دیپلم بوده و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردارند.
رئیس مرکز علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: همچنین آغاز ثبت نام این دانشگاه در مقطع کارشناسی حرفه ای نیز اعلام می شود.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش علمی - کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه و یا با شماره تماس‌های ٢٣ ٢٧ ٣٢٥٢ – ٩٦ ٢٦ ٣٢٥٢- ٣٢٥٢٢٦٩٩٩ تماس حاصل نمایند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.