به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی با نک مسکن استان البرز، مهدی بلوچی افزود: این تسهیلات طی ماه های مرداد و شهریورماه سال جاری در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.
وی بیان داشت: بنا به تصمیم هیات دولت و حسب دستور مدیران ارشد بانک مسکن کشور مبنی بر مشارکت فعالانه در طرح ضربتی تسهیلات ازدواج ، تمامی متقاضیان تسهیلات ازدواج از بانک مسکن استان تعیین شعبه شدند.
بلوچی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان در صف انتظار بانک مسکن در صورت مراجعه به شعبه های این بانک و تکمیل مدارک، در سریع‌ترین زمان ممکن، تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با اشاره به اینکه مهلت پرداخت تسهیلات محدود است ،از کسانی که تاکنون در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند خواست تا هرچه سریع‌تر برای تکمیل مدارک خود به شعبه معرفی شده مراجعه نمایند.البته پرداخت تسهیلات مورد اشاره در چارچوب ضوابط جاری بانک می باشد.
**پرداخت تسهیلات ویژه تعمیر و خرید مسکن در البرز
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: در اجرای طرحی ویژه در شهرهای بالای 200 هزار نفرجمعیت ( کرج، فردیس)60 میلیون تومان و درشهرهای زیر 200هزار نفرجمعیت( سایر شهرهای استان) 40 میلیون تومان بر روی یک پلاک ثبتی تسهیلات خرید مسکن پرداخت خواهد شد.
بلوچی افزود: در این طرح سقف استفاده از تسهیلات برای زوجین در شهرهای کرج و فردیس 120میلیون تومان و درسایر شهرها ی استان 80میلیون تومان با نرخ سود8 درصد است .
وی بیان داشت: در بافت های فرسوده 80 میلیون تومان وام با بهره 9.5درصد پرداخت خواهد شد.
وی یادآور شد: دوره بازپرداخت این تسهیلات 12 ساله بوده و تقسیط این تسهیلات به 3روش ساده،پلکانی سالانه و پلکانی دوره ای امکانپذیر است.
در ماه های گذشته بسیاری از زوج های جوان در استان البرز با مشکل دریافت به موقع تسهیلات ازدواج مواجه شدند.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.