فرشید علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان البرز در سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی کشور موفق به کسب 6 مقام برتر در مسابقات ورزشی در رشته تنیس روی میز شدند.
وی اظهار کرد: در بخش دونفره حمید شمس و مهدی معدنکن از دیگر دانش آموزان البرزی شرکت کننده در این مسابقات هستند که به مقام اول کشوری دست یافتند.
وی تصریح کرد: در بخش انفرادی نیز حمید شمس مقام دوم تنیس روی میز مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور را به دست آورد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در دوره تحصلی متوسطه اول در بخش دونفره، آرین غفاری از البرز و میلاد عابدینیان از اصفهان مشترکا با تیم دونفره تهران و خوزستان باهم در جایگاه سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
علیزاده اضافه کرد: در بخش انفرادی نیز علی اکبر شعاری از مازندران و آرین غفاری از البرز مشترکا مقام سوم کشوری را در این رشته ورزشی کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور مقطع متوسطه به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه از 22 تیرتا 25 تیرماه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 30 تیم با 138 بازیکن در مقطع متوسطه اول و 23 تیم با 98 بازیکن در مقطع متوسطه دوم و در بخش دو نفره در مقطع متوسطه اول 61 تیم و در مقطع متوسطه دوم 45 تیم از استان های مختلف کشور در رشته ی تنیس روی میز شرکت کردند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.