به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی در شورای اقامه نماز استان البرز که بعد از ظهر سه شنبه در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته اجلاس نماز در استان بسیار باشکوه برگزار شد و دستاوردهای بزرگی داشت، افزود: می توان از پیمانکاران پروژه های راه و شهرسازی برای ایجاد نمازخانه های بین راهی استفاده کرده و نگهداری ای فضاها را به مجتمع های تفریحی و اقامتی سپرد.
وی با بیان اینکه در فضاهای مجازی بسترهای مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی وجود دارد ادامه داد: بر این اساس می توان کمپین ها و محافلی برای ارائه نظرات و ترویج فرهنگ نمازخوانی تشکیل داد.
طهائی گفت: استارت آپ ها فعال هستند و در حوزه های مختلف به ارائه نظرات نوین و کاربردی می پردازند بنابراین می توان از چنین ظرفیتی در موضوع نماز بهره برداری کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز اجلاس نماز در استان برگزار می شود افزود: درصدد بهره برداری از تمامی امکانات برای برپایی این اجلاس بزرگ و تاثیرگذار هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: البرز دارای ظرفیت عظیمی از دانشجویان و دانش آموزان است که می توان از وجود آنها استفاده کرد و این امر با برگزاری مسابقات در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری محقق خواهد شد.
وی گفت: سازمان های مردم نهاد در ترویج فرهنگ نماز می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند بنابراین باید از این امکان نیز بهره برد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.