سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه درحاشیه نمایشگاه عفاف و حجاب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این نمایشگاه برای آشنایی و یادآوری نسل جوان جامعه است که با الگوهای اسلامی بیشتر آشنا شوند .
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز علاوه بر حفظ امنیت جامعه ، رسالت خطیری در فرهنگ سازی اجتماعی به ویژه در زمینه عفاف و حجاب دارد.
وی گفت: اقدامات پلیسی به عنوان آخرین اقدامات در بخش عفاف و حجاب محسوب می شود اما چون هجمه فرهنگی در این بخش زیاداست گسترش فعالیت پلیس جامعه محور در ابعاد مختلف از اهمیت ویژه ای برخورداراست .
وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ عفاف وحجاب درجامعه، پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و آشنایی کودکان با مقوله عفاف ازمقوله های مهم اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
وی خاطرنشان کرد که پلیس در حوزه عفاف و حجاب در قالب های مختلف ورود کرده و ترویج این فرهنگ را به طور جدی درسرلوحه کار خود قرارداده است .
وی بیان کرد: درحوزه فرهنگی با توجه به اینکه کانال های ماهواره ای واینترنتی و سایت های مختلف ارزش ها و باورهای دینی ما را نشانه گرفته اند در این حوزه، گام های موثری دربخش آموزش های همگانی برداشته شده است.
کامرانی صالح گفت: ترویج صحیح فرهنگ عفاف و حجاب و اثربخشی بیشتر اقدامات پلیس در این زمینه مستلزم همگرایی و هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌ها و آحاد مردم است.
وی افزود: همه نهاد ها و سازمان ها به ویژه خانواده ها که دراین حوزه نقش دارند می توانند گام های موثری را درموضوعات فرهنگی بردارند.
وی گفت : یکی ازموضوعات مهم نقش خانواده ها است که باید توجه لازم را برنحوه پوشش فرزندان خود داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان البرز یادآورشد که این نمایشگاه دارای بخش های مختلف عفاف و حجاب ، آشنایی با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر ،مشاوره و روانشناسی، ستاد اقامه نماز، گریم کودکان و رایو نمایشگاه است .
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.