به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رئیس کمیسیون فرهنگی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت 18 تیر ماه، روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار داشت: همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، جشنواره ای با همین مضمون در استان اصفهان در حال برگزاری است و بنا به درخواست استاندار استان اصفهان، این جشنواره در سالهای بعد نیز تداوم خواهد داشت.
محمد صادق باغستانی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در استان البرز، منشاء خیر و برکت خواهد بود که تجربه برگزاری جشنواره گل و گیاه نیز دال بر این موضوع می باشد، چرا که جشنواره گل و گیاه به نوعی سبب برند سازی برای کلانشهر کرج که در گذشته به عنوان باغشهر یاد می شد، گردیده است.
وی در ادامه به 21 تیر ماه، روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در حوزه عفاف و حجاب، برغم تلاشهایی که در این حوزه شاهد بوده ایم، نتیجه و رضایت مندی لازم را در پی نداشته است که در این خصوص لازم است با بهره گیری از ظرفیت های مختلف از جمله فرهنگی، هنری و ... در راستای دستیابی به نتیجه آرمانی تلاش نماییم.
در ادامه جلسه لوایح کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج قرائت شد و مصوباتی نیز داشت که از جمله لوایح مصوب در این جلسه، اختصاص مبلغ 100 میلیون ریال به جمعیت ایثارگران البرز بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 696662
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.