فتانه شکرالهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها)، از مراکز عرضه فیلتر هوای خودروهای سبک، مقادیری فیلترهای غیراستاندارد کشف و از سطح بازار جمع‌آوری شد.
اوی افزود: در این بازرسی‌ها کارشناسان این اداره کل پس از بازرسی از مراکز عرضه فیلتر هوای خودرو، ابتدا فیلترهای غیراستاندارد شناسایی و به مالک مرکز عرضه اخطار کتبی داده شد.
وی اضافه کرد:اجرای هماهنگ استاندارد ( طرح طاها) برای جلوگیری از عرضه کالاهای بی کیفیت در این استان اجرا می شود.
وی اظهار کرد:در اجرای این طرح صاحبان مغازه ها با کالاهای مشمول استاندارد اجباری آشنا شده و باید از خرید و فروش آنها خودداری کنند.
شکرالهی، شناسایی و استاندارد سازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری ، ارتقای سطح کیفی فرآورده ها به منظور تامین ایمنی و سلامت جامعه و اعتماد سازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران را از اهداف مهم اجرای طرح طاها برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام خرید فیلتر هوا حتماً به مواردی مانند نشان استاندارد، نام و نشانی واحد تولیدی و نام یا علامت تجاری فیلتر، دقت نمایند و از خرید فیلتر هوای بدون بسته‌بندی، بدون مشخصات و نشانه گذاری و فاقد علامت استاندارد جداً خودداری کنند.
وی تاکید کرد:مردم می توانند در صورت اطلاع از اسامی و محل تولید و توزیع مواد غذایی غیراستاندارد ، از طریق سامانه تلفنی 1517 به این اداره کل ، اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.