به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عبدالله کامکار اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تولید قطعات خودرویی و ملزومات مرتبط برخوردار است.
وی بابیان اینکه کیفیت، سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که باید خودروسازان داخلی به آنها توجه کنند، افزود: تولید قطعات خودرو در این استان یکی از محورهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است و حمایت از این حوزه سبب رونق تولید‌، عرضه و ایجاد اشتغال می‌شود.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه 65 شرکت و گروه تولید کننده خودرو و ملزومات در چهارمین نمایشگاه خودروی استان البرز حضور دارند، بیان کرد: استانداری البرز به‌‌صورت همه‌جانبه از تولیدکنندگان قطعه در استان حمایت می‌کند و در پوشش حمایت‌های تولیدی از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.
کامکار بابیان اینکه موضوع تولید و اشتغال در استان برای ما موضوع مهمی است، گفت: سازمان صنعت و معدن نیز در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های تولید و توانمندی‌های استان البرز برپا شده است.
وی با بیان اینکه البرز قطب تولید قطعات خودرو و ملزومات در کشور است، گفت: از این ظرفیت‌ها باید برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی استفاده شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695480
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.