به گزارش ایرنا، مهدی ابدالی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) و همزمان با دهه کرامت، جشنواره ملی نقاشی رضوی به میزبانی استان البرز برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هنرمندانی از شهرهای کرمان، اصفهان، بوشهر، شیراز، تهران، خرمشهر، یزد، همدان، ارومیه، تبریز، شهرکرد، کاشان، نیشابور، اسلامشهر و استان های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و زنجان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده اند.
ابدالی گفت:نقاشی؛ هنری بصری و دیداری است و به طور مستقیم بر ذهن مخاطب اثرگذار خواهد بود و قطعاً اگر موضوع اثر هنری در حوزه مذهب و سیره امامان و ائمه اطهار باشد، اثری دو چندان بر مخاطب خواهد گذاشت.
مدیر اجرایی جشنواره نقاشی رضوی بیان داشت: با برگزاری جشنواره های مختلف رضوی این فرصت برای هنرمندان، علاقمندان و ادب دوستان ایجاد شده است تا با خلق اثری ماندگار در راه ترویج و اعتلای فرهنگ معنوی رضوی اقدامات مثمر ثمری انجام دهند.
ابدالی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی رضوی بیستم تیرماه، اعلام نتیجه مرحله نخست؛ بیست و پنجم تیرماه و مهلت ارسال اصل آثار سوم مردادماه اعلام شده است.
وی ادامه داد: همچنین مراسم اختتامیه ، تجلیل از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده ١١ مرداد ماه خواهد بود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.