عبدالکریم رستمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 17نفر از دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان شهید سلطانی و فرزانگان ناحیه 3 کرج با کسب امتیاز بالا در مرحله اول به مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری راه پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه 74 درصدر قبول شدگان استان البرز در مرحله اول از دانش آموزان ناحیه3کرج می باشد، اظهار کرد: دانش آموزان این ناحیه در رشته شیمی به نام های فرنام بهرو، امیرعلی جباری، سیدحسین عظیمی ،مهدی غیورنژاد هستند که موفق به کسب امتیاز بالا برای ورود به مرحله دوم المپیاد علمی کشور شدند.
وی بیان کرد: نوید ابراهیمی ، امین علیزاده ، علیرضا تنوری از مرکز استعدادهای درخشان شهید سلطانی در رشته زیست شناسی به مرحله دوم المپیاد علمی کشور راه پیدا کردند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج یاد آور شد: در رشته ریاضی نیز محمدامین سرزعیم ، سینا کلانترزاده ،امیرعلی مظهری و در رشته کامپیوتر نیز آرین اعتمادی ، پدرام کاتبی برای این ناحیه و استان افتخار آفرینی کردند.
رستمی تصریح کرد: در رشته ادبی محمد اسماعیلی ودر رشته سلولهای بنیادی هم مهرشاد باقرزاده از دبیرستان شاهد سلطانی این ناحیه جواز حضور در مرحله دوم را بدست آوردند.
وی گفت: دانش آموزان فرزانگان 3 این ناحیه نیز به نام های مهدیه خسروجردی، یاسمن عسگری و صالحه خراسانی به ترتیب دررشته های زیست ،نجوم وسلولهای بنیادی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان پذیرفته در مرحله دوم المپیادها پس از حضوردر کلاسهای دوره تابستان باشگاه دانش پژوهان جوان کشور در تهران و شرکت در آزمون ها ی مربوطه به مدالهای طلا ،نقره یا برنز دست خواهند یافت.
وی تاکید کرد: درسال 95 طاها میران زاده از دانش آموزان این ناحیه علاوه بر کسب مدال طلای کشوری به عضویت تیم6نفره المپیاد جهانی ریاضی ایران انتخاب شد که در اواخر تیرماه 96در المپیاد جهانی2017 برزیل شرکت می کند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.