مهدی فاطمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر فرصت خوبی برای شهروندان به شمار می رود و کسانی که عوارض معوقه دارند برای پرداخت این عوارض اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امحاء پوسترهای تبلیغاتی در سطح منطقه انجام شده است، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در برخی معابر فرعی تبلیغات از دید همکاران دور مانده باشد؛ شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد با سامانه 137 تماس بگیرند تا در اسرع وقت عملیات امحا صورت گیرد.
فاطمی همچنین به برخورد جدی با صنوفی که اقدام به سد معبر می کنند اشاره کرد و افزود: اخطارهای صادر شده برای متخلفان 5 تا 10 برابر عوارض سالانه را به همراه دارد.
این مسئول در خصوص برخورد با دیوار نویسی ها نیز گفت: کسانی که تبلیغات دیواری انجام می دهند باید بدانند که جریمه سنگینی را باید متحمل شوند که در صورت عدم پرداخت، طی تعاملی با اداره مخابرات، تلفن آنها تا زمان پرداخت جریمه قطع خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت در سطح منطقه، از شهروندان خواست تا پایان اجرای این عملیات صبور باشند و شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری رسانند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.