ابراهیم نوروزی فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای هر انسان مسلمان، آزاده، سیاست مدار با بصیرت که منافع ملی کشور برای او اهمیت دارد لازم و آشکار است که باید از آزادی قدس و ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و با این غده چرکین بلاد اسلامی و خاورمیانه که همان رژیم غاصب صهیونیستی است به مبارزه آشکار برخیزد.
وی با اشاره به سخنان بنیانگذار امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت روز قدس، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه رمضان یادآور حضور حماسی مردم به پیروی از گفتار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.
نوروزی فر در ادامه سخنان خود به اهمیت بازتاب این روز از رسانه ها و جهت دهی آن ها اشاره و بیان کرد: رسانه ها و مطبوعات در جهان امروزی با گسترش فناوری های نوین در عرصه ارتباطی نقش بسیار تعیین کننده در جهت دهی و تنویر افکارعمومی دارند به طوری که ایجاد این شور و حضور باشکوه مردم غیرقابل انکار است.
این کارشناس رسانه تاکید کرد: رسانه‌ها باید برای اعتلای حرکت استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند و این روز حماسی را از منظر قلم، دریچه دوربین و دیگر ابزارهای رسانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کنند.
وی با بیان اینکه رسانه های صهیونیستی با شگردهای تبلیغاتی درصدد انحراف افکار عمومی به این موضوع هستند، تصریح کرد: علیرغم این تلاش ها، رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های خبری جهان، شکوه وحدت و انسجام امت پیامبر اسلام(ص) علیه صهیونیسم بین‌الملل و نظام‌های ظالم، اشغالگر و استکباری را در روز قدس مشاهده خواهند کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌ انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهند کرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهند کرد.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.