به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دامپزشکی استان البرز، دکتر محمود خدری افزود: در این حادثه که چندماه پیش اتفاق افتاده متصدی واحد عرضه کننده متخلف ضمن فحاشی و توهین به ماموران دولتی اقدام به ضرب و جرح بازرس دامپزشکی در حین انجام وظیفه کرد که یکی از بازرسین در اثر این حمله به بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: دراین بازرسی ها ضمن ارائه تذکرات لازم به متصدیان نسبت به تنظیم صورتجلسه ثبت تخلفات بهداشتی و ضبط موارد مشکوک اقدام کردند که متاسفانه در حین انجام بازرسی ، متصدی یکی از این مراکز عرضه با ایجاد غوغا و فریاد اقدام به فحاشی به مامورین دولتی کرد و به بازرس دامپزشکی حمله ور شد که در اثر این اقدام متخلف ابرو و چشم بازرس دامپزشکی (مهندس پزشک پور) آسیب شدید دید.
خدری گفت: همچنین نامبرده در ادامه به خودروی دولتی نیز حمله ور شده بود و اقدام به تخریب آن کرده که با حضور مامورین نیروی انتظامی فرد خاطی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی در خصوص این حادثه که در حدود 6 ماه پیش روی داده بود، افزود : پرونده سریعاً به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع شد که پس از پیگیری های واحد حقوقی این اداره و همچنین پیگیری مجدانه مدیر کل دامپزشکی استان ، با دستور مقام قضایی فرد خاطی به 7 سال و 6 ماه زندان و پرداخت دیه ضرب و جرح و همچنین به تحمل 111 ضربه شلاق محکوم شده است.
خدری گفت :طبق ماده 609 هرگونه توهین، فحاشی و یا ضرب و جرح مامورین دولتی در حین ماموریت جرم محسوب شده و طبق قانون متخلفان مشمول جریمه خواهند شد.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.