مسعود مهران نیا روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را کمک و دستگیری از افراد نیازمند و ایتام و ترویج رفتار علوی در جامعه عنوان کرد.
وی اظهار کرد: احسان و کمک به دیگران نیاز به در اختیار داشتن مال فراوان ندارد بلکه هر فردی با هر توان مالی می تواند در مسیر این حرکت معنوی گام بردارد.
وی یاد آور شد: در دین مبین اسلام همواره به دستگیری از اقشار نیازمند به ویژه ایتام توصیه شده است لذا فرهنگیان با مشارکت در اجرای این طرح بار دیگر براحسان و کمک کردن به دیگران را به افراد جامعه یاد آوری می کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه قرآن کریم احسان را هر اندازه که باشد مفید و محترم می داند، ادامه داد: اگرچه برای ماه مبارک رمضان که ماه خدا خوانده می شود فواید بی شماری ذکر شده اما میل کمک به ایتام فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای این ماه است.
مهران نیا گفت: یکی از فواید روزه داری ایجاد رقت قلب نسبت به فقرا است که در ماههای دیگر کمتر می تواند خود را در وجود انسان آشکار سازد.
وی اضافه کرد: فرهنگیان و خیرین استان البرز می توانند کمک های خود را حضورا به دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تحویل دهند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم شاغل دارد.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.