به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در سالن شهید صابر این اداره کل، افزود: امروز دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و تمامی مسئولین نظام رسیدگی هر چه بیشتر به مسائل فرهنگی است.
وی اضافه کرد: استان البرز از نظر وسعت جزء کم وسعت ترین استان کشور است، اما دارای ویژگی هایی است که سبب می شود جزء استان های تراز اول کشور قرار بگیرد.
حقیقی گفت: با توجه به ویژگی های این استان از جمله بالا بودن میزان جمعیت نسبت به متوسط کشور، بالا بودن میزان دانش آموزان و دانشجویان نسبت به بسیاری از استان های کشور سب شده تا این انتظار را از مسئولین در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم که به البرز به عنوان یک استان در تراز بالا و کشوری نگاه کنند.
وی با بیان اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مردم اول به وحدت و انسجام خود و سپس به تدبیر و درایت رئیس جمهوری رای دادند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که پنج آسیب اجتماعی باید در اولویت اصلی قرار بگیرد که در استان البرز با هیات اندیشه ورزی که تشکیل شده و با رسیدگی هایی که توسط دولت صورت گرفته، اقدامات خوبی برای این پنج آسیب اجتماعی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همانگونه که این استان دارای شاخص هایی در تراز کشوری است در رسیدگی به مسائل و مشکلات این استان نیز باید به عنوان تراز کشوری نگریسته شود
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.