به گزارش ایرنا، فرماندارساوجبلاغ در این نشست با تقدیر از ادارات پیگیر دراجرای مصوبات این کمیته، گفت:چون بخش مهمی از استفاده کنندگان از معابرمناسب سازی شده،جانبازان دفاع مقدس هستند و اینها افرادی هستند که سلامتی خودشان را برای رفاه جامعه داده اند، پس بر ما واجب است دراین خصوص اهتمام و پیگیری های جدی داشته باشیم.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود:کمیته حقوقی تضمین اجرای مصوبات این جلسه است که باید نسبت به پیگیری واجرای آن اقدام کند.
پالیزگیر گفت:درصورت مشاهده عدم اجرای مصوبات،درمرحله اول تذکر و درمراحل بعدی باید برخورد جدی صورت گرفته و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شوند.
وی افزود:قانون جهت مناسب سازی بر ما تکلیف کرده است و شهرداری ها درشهرها با همکاری اداره شهرسازی و در روستاها نیز بنیاد مسکن مسئول اجرای دقیق مناسب سازی است.
پالیزگیر با اشاره به اختصاص حداقل 30 درصد از هزینه های عمرانی برای مناسب سازی گفت: برای اجرای این ماده از قانون سعی داریم تا پرترافیک ترین ادارات شهرستان شناسایی و مشخص شوند تا درجلسه شورای برنامه ریزی 30 درصد از اعتبارات آن دستگاه خدماتی را برای این امر اختصاص دهیم.
وی از همکاری ودستور وزیر نیرو به جهت کمک واختصاص 500میلیون تومان برای جابجایی تیرهای برق مزاحم در سطح راهها ومعابر روستایی تقدیر کرد واز شهرداریها نیز خواست تا درشهرها نسبت به جابجایی تیرهای برق مزاحم با همکاری اداره برق اهتمام داشته باشند.
فرماندارساوجبلاغ با اشاره به بی اهمیتی برخی ناظرین ساختمانها در نظارت صحیح ودقیق به پروژه ها افزود:متاسفانه برخی از مهندس ناظرین ساختمانی فقط مهر خود را ملاک تاییدیه ساختمان کرده اند و هیچ نظارت حضوری در پروژه ها خصوصا' پروژه های اماکن عمومی ومناسب سازی نمی کنند که با شناسایی این افراد به دادگاه مرتبط معرفی خواهند شد.
وی از ادارات خدمات رسان خواست تا منبعد در اجرای پروژه های خود درمعابرتوجه واهتمام خاصی داشته باشند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.