به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز سه شنبه در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی محمدشهر افزود: محمدشهراز مناطق خوش آب و هوای شهرستان کرج است که در بسیاری از زمینه‌های سرمایه گذاری، ظرفیت های بسیار زیادی دارد.
وی ادامه داد: نزدیکی این شهر به اتوبان تهران-کرج زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و صنعتی را ایجاد می کند.
وی افزود: محمدشهر با بیش از 120هزار نفر جمعیت، هنوز بافت کوچه باغ خود را حفظ کرده و مورد توجه بسیاری از گردشگران طبیعت گردی و تفرجگاهی است، بنابراین تلاش برای توسعه صنعت گردشگری در آن ، می تواند با اشتغالزایی برای شهروندان آن ، موجب رونق و توسعه در این منطقه شود.
سرپرست فرمانداری کرج، همچنین به ضرورت حمایت از باغداران محمدشهر برای عرضه محصولات به نقاط مختلف کشور و خارج از کشور تاکید کرد.
وی در ادامه به مشارکت خوب مردم محمدشهر درانتخابات اخیر اشاره کرده و افزود: در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، در محمدشهر،مشارکت حدود 44 هزار نفر از جمعیت رای دهنده را شاهد بودیم که نشان از همراهی و وفاداری مردم این شهر به نظام جمهوری اسلامی و احساس مسئولیت آنها برای توسعه و آبادانی شهرشان دارد.
قنبرزمانی ، به ضرورت احساس مسئولیت منتخبین مردم در شورای اسلامی نسبت به اعتمادی که به آنها شده است، تاکید کرده و گفت: کسانی که با رای مردم انتخاب می شوند، باید بدانند مسئولیت خطیری نسبت به تک تک آراء کسانی که به آنها اعتماد کرده اند دارند و در انجام مسئولیت خود به بهترین شکل ممکن ، باید نیازهای شهروندان را مورد توجه قرار دهند.
سرپرست فرمانداری کرج به ضرورت استفاده از نیروهای مجرب همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در مدیریت شهری تاکید کرده وگفت: با توجه به اقبال عمومی مردم به سیاست های اعلام شده از سوی دولت و انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری می بایست در مدیریت شهری هم از کسانی استفاده شود که مدافع این سیاست ها و اجرای آنها باشند.
وی همچنین به ضرورت توجه به قانونی بودن مصوبات شورای شهر تاکید کرده و تصریح کرد: شوراها باید به قانون تسلط داشته باشند و دقت کنند تا مصوبات با مفاد قانون مغایرت نداشته باشند.
وی افزود: امتیاز دهی به شوراها بر اساس میزان تطبیق مصوبات با قانون است که با جدیت انجام می شود.
سرپرست فرمانداری کرج، در پایان از منتخبین شورای دوره پنجم محمدشهر خواست تا با همدلی با یکدیگر و تعامل با دستگاه های اجرایی، برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و در این برنامه ریزی، به صورت کارشناسی شده اولویت های شهر و اجرای دقیق قانون را مورد توجه قرار دهند.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.