به گزارش ایرنا، خسرو ساکی روز دوشنبه دربازدید از مدارس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج افزود: آموزش و پرورش تلاش می کند تا بستر لازم برای برخورداری دانش آموزان از امکانات مناسب آموزشی را فراهم کند.
وی بیان کرد: توسعه عدالت آموزشی در نقاط محروم با ارزش ترین کاری است که دستگاه تعلیم و تربیت برای بسط و گسترش آن فعالیت می کند.
وی یادآور شد: در استان البرز نیز آموزش و پرورش به دنبال برخورداری دانش آموزان از امکانات مناسب آموزشی ،کمک آموزشی و تربیتی است.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز با تاکید بر تقویت مراکز آموزشی در این مناطق یاد آور شد: آموزش و پرورش تلاش می کند تا بستر لازم برای برخوردارشدن مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات مناسب آموزشی در این استان فراهم شود.
ساکی از حضور و مشارکت والدین در رفع مشکلات مدارس به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت : اداره ی با نشاط جامعه تنها با مشارکت همه جانبه مردم ، میسر است.
وی در ادامه به رشد دانش آموزی در استان البرز اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به رشد دانش آموزی در مناطق محمدشهر و ماهدشت و وضعیت اقتصادی خانواده ها، برنامه ریزی مناسبی را باید انجام داد تا شاهد رشد و ارتقاءعلمی و پرورشی دانش آموزان در این مدارس باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به مشکل دبستان حضرت معصومه (س) در محمد شهر کرج ، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های اصلی آموزش وپرورش این استان در سال 96 ساماندهی وضعیت دیوار و حصار های این دبستان با همکاری و مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز دراین بازدید گزارشی از مشکلات عمرانی دبستان حضرت معصومه (س) را بیان کردند و خواستار تسریع در حل مشکل این آموزشگاه شدند.
عبدالکریم رستمی اظهار کرد: 780 دانش آموز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی یاد آور شد: برای سال تحصیلی 97-96 مدارسی در مناطق کم برخوردار ناحیه 3 کرج وجود دارند که نیاز به ساماندهی در بخش عمرانی و تجهیزات آموزشی دارند.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات این مدارس نیاز به حمایت اداره کل آموزش و پرورش و خیرین نیک اندیش داریم.
آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج حدود 94 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.