به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حسن مدیر روستا،این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: با دستور دادستانی و هماهنگی معاونت خدمات شهری، تعداد 13 نفر نیروی انتظامی به همراه 8 اکیپ و 30 نفر نیروی اجرایی برای انجام عملیات محوله به منطقه باغستان، اعزام شدند.
مدیرروستا، با بیان اینکه این اقدام پیرو برگزاری جلسه هماهنگی میان معاونت خدمات شهری، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مدیران مناطق 6 و 7 انجام شد، اذعان داشت: طی این جلسه مقرر شد مدیران مناطق مذکور با اعزام نیروهای خدماتی و اکیپ های اجرایی در معیت عوامل انتظامی نسبت به اجرای دستور دادستانی اقدام نمایند.
وی، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی، عوامل راس ساعت مقرر در محل اجرای حکم حضور یافته و با بکارگیری دو دستگاه لودر و 10 دستگاه کامیون از مناطق مختلف و سازمان موتوری، نسبت به اجرای عملیات تخریب و رفع تصرف اراضی اقدام نمودند.
به گفته مدیرروستا، پیش از این شهرداری کرج با صدور اخطاریه ای، هشدارهای لازم را به سه غرفه سنگ فروشان متصرف ابلاغ کرده بود تا ظرف کمتر از 48 ساعت عرصه متعلق به این دستگاه را تخلیه نمایند. اما با عدم توجه متصرفان به اخطارهای ارائه شده، مجاب به اجرای عملیات تخریب شدیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با ممانعت متصرفین از اجرای حکم و درگیری، به دستور مقام قضایی، حدود 9 نفر از افراد مخل اجرای حکم دستگیر و به کلانتری 15 رجایی شهر انتقال یافتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای سنگ و نیاز به کارگر برای جابجایی، به منظور جلوگیری از خسارت و تخریب سنگ ها و تبعات ناشی از آن برای شهرداری، نماینده دادستان با تنظیم صورتجلسه ای ضمن تحویل سه قطعه زمین به شهرداری، متصرفین را متعهد به جمع آوری کلیه سنگ ها ظرف مدت 10 روز کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 667372
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.