سرهنگ رضا گودرزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت در محور کرج- چالوس از پل بیلقان تا آدران از جنوب به شمال مشاهده می شود و در مابقی مسیر تردد خودروها روان است.
وی اظهار داشت: همچنین در لاین شمالی محورهای آزادراهی و بزرگراهی استان نیز ترافیک نیمه سنگین و روان است و در لاین جنوبی تردد خودروها روان است.
گودرزی گفت: پیش بینی می شود به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و روز شنبه نیز دانش آموزان امتحان دارند، برای امرور/جمعه شاهد سنگینی بار ترافیک در محورها نباشیم ولی روز دوشنبه از حجم ترافیکی بالایی برخوردار باشیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل امروز/جمعه محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس نخواهیم داشت ولی این محدودیت را در روز دوشنبه از ساعت 14 تا 15 از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد یکطرفه و از ساعت 15 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

**همراهی کاروان های زائران حرم مطهر امام راحل در البرز
رئیس پلیس راه البرز گفت: روز یکشنبه 14 خرداد همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) ، 20 هزار زائر با 500 دستگاه اتوبوس از استان البرز به حرم امام (ره) اعزام می شوند که همراهی تمام این کاروان ها با پلیس راه البرز است.
وی افزود: از آنجا که حرکت تمام این کاروان ها بعد از نماز ظهر و عصر همان روز است و کاروان ها از هر شهرستان به صورت جداگانه حرکت می کنند، همراهی نیز به صورت جداگانه و مدیریت شده است تا هیچ گونه ترافیکی را در مسیر نداشته باشیم.
گودرزی اضافه کرد: همچنین پارکینگ استان البرز در حرم مطهر مشخص است تا برای تردد کاروان های البرز شاهد هیچ گونه مشکلی نباشیم.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.