به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند شهردار کرج در آئین گشایش این طرح ها گفت: فاز سوم تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک، بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس به صورت جهادی اجرا شده است .
وی بیان داشت : اجرای این طرح ها برای روان سازی ترافیک انجام شد که بالغ بر265 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
ترکاشوند در تشریح این طرح ها گفت: فاز سوم تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که از مشخصات فنی این پروژه می توان به 263 متر طول عرشه، یکهزار و 165 متر طول کل مسیر و بالغ بر 10 متر عرض عرشه اشاره کرد.
وی ادامه داد:حجم بتن ریزی در طرح مذکور بیش از 22 هزار مترمربع بوده و برای به اتمام رسیدن آن 875 متر مربع آسفالت استفاده شده است؛ طول دیوار حامل رمپ ورودی 8 متر و طول دیوار حامل رمپ خروجی نیز 120 متر می باشد.
همچنین راه اندازی پروژه بلوار شهید ناصر بخت که کلنگ زنی آن در سال 73 صورت گرفته بود پس ازسال ها توسط مدیریت شهری کرج در چندماه اخیر تکمیل و با همت جهادی به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی بلوار 55 متری شهید ناصر بخت بالغ بر 165 میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت شهری کرج هزینه شده است و طول این پروژه به سه هزار متر می رسد.
دراجرای این طرح 150 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 15 هزار متر مکعب عملیات خاکریزی، مصرف 15 هزار تن آسفالت و 28 هزار مترمربع کفپوش انجام شده است .
دراین طرح 5 هزار متر مکعب بتن نیز برای بهره برداری آن مصرف شده است.
تقاطع بزرگ حصارک بر روی آزاد راه کرج - قزوین احداث شده که دارای 6 فاز است .
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.