سید حمید طهائی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه بر اساس دیدگاه و منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشتند، افزود: در روز 29 اردیبهشت امسال شاهد حضور پرشور و گرم مردم پای صندوق های رای بودیم که این امر گواهی بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی با اشاره به اینکه کاندیداها از تمامی نقاط کشور برای گرم تر شدن تنور انتخابات حضور پیدا کردند، ادامه داد: این حضور و احساس مسئولیت را به عنوان یک مجری برگزاری این رویداد مهم ارج می نهم چراکه این روند منجر به افزایش آگاهی مردم خواهد شد.
طهائی به حضور 80 درصد واجدین شرایط البرزی پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: در ساعات پایانی روز انتخابات تعدادی از شهروندان پشت درهای شعب اخذ رای مانده و نتوانستند رای بدهند چراکه ساعت قانونی اخذ رای به پایان رسیده بود.
وی افزود: از تمامی کسانی که برای شرکت در این رویداد سرنوشت ساز حضور پیدا کرده ولی موفق به رای دادن نشدند، پوزش می طلبیم چراکه به اذعان رییس جمهوری با احتساب این افراد 45 میلیون نفر پای صندوق های رای حاضر می شدند.
استاندار البرز اضافه کرد: در استان البرز حدود 67 درصد آرا به حسن روحانی، 31 درصد به سید ابراهیم رییسی و باقی مانده نیز به مصطفی هاشمی طبا و مصطفی میرسلیم تعلق گرفت، بنابراین با نگاهی به آمار می توان به گرایش و اقبال مردم پی برد.
وی گفت: مردم با آگاهی کافی رییس جمهوری خود را بر اساس برنامه ها و دیدگاه های مطرح شده انتخاب کردند و گرایش خود را نشان دادند.
طهائی با اشاره به اینکه قدردان حضور تمامی مردم در پای صندوق های رای هستیم افزود: همه برای حمایت از مشروعیت نظام حاضر شده و حماسه ای بزرگ خلق کردند و فرد منتخب، رییس جمهوری تمامی کشور محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: از آثار دمکراسی و مردم سالاری همین است که همه تابع اکثریت باشند و اگر اعتقاد به آبادانی کشور، رفع محدودیت ها و توفیق نظام دارند، همه در یک سو قرار گرفته و حامی باشند.
استاندار البرز گفت: در استان البرز نیز شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای با عشق و علاقه ای وصف ناشدنی بودیم، چراکه مدت های طولانی برای رای دادن در صف ها ایستادند بنابراین تمامی این مردم ارزشمند هستند.
طهائی ادامه داد: همه امور مربوط به انتخابات روند قانونی خود را طی کرده و خدشه ای در آن وارد نیست، باید به انتخاب مردم احترام گذاشته شود و از این پس همه با یک هدف برای ارتقاء منافع ملی و اسنجام ملی تلاش کنند.
وی گفت: مردم آگاهانه انتخاب کردند، چراکه با رد وعده هایی همچون یارانه 3 برابری، راه منطقی را در پیش گرفته و انتخاب خود را اعلام کردند.
استاندار البرز افزود: این موارد نشان از فرهنگ بالای جامعه دارد و از سوی دیگر نیز مسئولان باید قدردان و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.