سیارمند رحمان شامگاه جمعه پس از شرکت در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رای دادن یک وظیفه ملی است و تمام ایرانیان باید به این وظیفه خود عمل کنند من نیز به عنوان یک جوان ایرانی و شهروند اشنویه ای در انتخابات شرکت کردم تا در آینده شهر و کشورم سهیم باشم.
وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات همیشه دشمن شکن بوده و این بار نیز مردم همیشه در صحنه ایران حماسه خلق کردند.
رحمان تاکید کرد: مردم همیشه پشتیبان و حامی نظام هستند و در مواردی که نیاز به حضور مردم وجود دارد با جان و دل مشارکت می کنند.
قهرمان جهان و پارالمپیک همچنین از برنامه های آینده خود برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک در شهریور امسال خبر داد.
سیامند رحمان وزنه بردار اشنویه ای دسته به اضافه 107 کیلوگرم ایران حدود 170 کیلوگرم وزن دارد و با ثبت رکورد 310 کیلوگرم، مدال طلای بازی های پارالمپیک 2016 میلادی در ریودوژانیرو در برزیل را بر گردن آویخت.
رحمان در پارالمپیک 2012 لندن نیز با غلبه بر وزنه 280 کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.
امروز/جمعه/ 29 اردیبهشت سال 96 بوده و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم در حال برگزاری است و تا ساعت 22 تمدید شده است.
به گزارش ایرنا، سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم افرادی هستند که در این دوره از انتخابات رقابت دارند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.