به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، جهانگیر شاهمرادی افزود : واحدهایی که به علت کمبود سرمایه در گردش، رکود بازار، اصلاح خط یا گرفتاری های مدیریتی نتوانسته اند به کار خود ادامه یا نیمه فعال شده اند با کمک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و دیگر ادارات مرتبط با صنعت، امسال به ظرفیت کامل می رسند.
وی افزود: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تلاش شده همه موانع و مشکلاتی که در سر راه تولیدکنندگان وجود دارد برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه‏ به ابلاغ پروژه‌‏های اولویت‌‏دار اقتصاد مقاومتی در سال 95 در بخش صنعت کشور، تعیین تکلیف 7 هزارو 500 واحد تولیدی مشکل‌‏دار با هدف فعال نمودن آن‌ها در دستور کار قرار گرفت که درصد عظیمی از این واحدها با کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته با رونق دوباره به چرخه تولید برگشتند .
شاهمرادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی گفت: تامین نقدینگی ‌و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تکمیل ظرفیت تولید آنان در سال 96 اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا انجام می گیرد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.