به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، گفت: مردم حضور 73 درصدی در پای صندوق های رای داشتند که باید از آن قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نخستین سفر رییس جمهوری آمریکا به عربستان بسیار حائز اهمیت است، افزود: این امر باید رصد شود و اگر بر علیه ایران تصمیمی گرفته شده باید در اسرع وقت رسیدگی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا از این طریق اهدافی را دنبال می کند، گفت: آمریکا از این راه قصد دارد نیروهایی به صورت نیابتی در منطقه داشته باشد و بی سابقه ترین قرارداد بالغ بر 110 میلیارد دلار برای تامین امنیت عربستان منعقد شد و این امور درست در زمان انتخابات ما صورت گرفت.
امام جمعه کرج گفت: ترامپ می گوید رژیم ایران پس از انقلاب به طلایه دار تروریسم جهانی تبدیل شده است، کسی این حرف را می زند که دستان جنایتکارشان به خون مردم بی گناه آلوده است و از طرفی تلاش می کنند قدرت دفاعی ما را به بهانه های مختلف تضعیف کنند.
وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه بهترین ره توشه در این دنیا تقوا است، ادامه داد: ماه رمضان ماه بسیار بزرگی است و برای تمامی اعمال ما پاداش چند برابری در نظر گرفته شده و قرآن در این ماه نازل شده است و یکی از بزرگترین واجبات این ماه روزه محسوب می شود.
حسینی همدانی با تاکید بر اینکه خانواده ها نسبت به فرزندانی که نخستین سال روزه گرفتن آنها است، توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: آثار این امر در آینده مشخص خواهد شد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.