به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام داشت و پیامشان این بود که ما انقلاب کرده ایم و انقلابی می مانیم و تا آخرین نفس پای این انقلاب خواهیم ماند.
وی تصریح کرد: دیگر پیام مردم این بود که منتخبان مردم باید توجه بکنند که آنها در انتظار تحقق وعده ها هستند.
خطیب جمعه نظرآباد تصریح کرد: رئیس جمهوری محترم درخواست کمک داشتند، قطعا مردم کمک خواهند کرد و باید همه کمک بکنند و عزیزان منتخب هم همه تلاششان خدمت به مردم و جامعه باشد.
محسن زاده تصریح کرد: منتخبین شوراهای شهر و روستا هم باید تلاش کنند تا امور مردم تسهیل شود. باید به دنبال راه های ساده و آسان برای باز کردن گره های مردم در مسائل مختلف باشند و با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و شکوفایی و توسعه حرکت کنند.
وی در ادامه به جنایات اخیر رژیم آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و گفت: امروز شاهد فشار ظالمانه بر ملت های مظلوم یمن و بحرین هستیم، شاهد اهانت و بازداشت عالم وارسته مجاهد شیعی آیت الله شیخ عیسی قاسم هستیم که برای مقابله با این گونه موارد هم بصیرت و هم شجاعت و هم ایستادگی و مقاومت نیاز است.
وی در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن را تبریک گفت و اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است برای تزکیه برای تقویت بنیه معنوی برای تقوای فردی و اجتماعی و سیاسی است.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.