حسین رحمانیان شامگاه یکشنبه در نشست با فرهنگیان البرزی عضو ستاد دکتر روحانی در کرج، افزود:حماسه 29 اردیبهشت 96 را به امام و شهدا، رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری محبوب و منتخب، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و دوستداران ایران اسلامی و همه دلباختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه فرهنگیان فهمیده و با غیرت البرز تبریک می گوییم.
وی اظهار کرد: مردم شریف ایران با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رای نشان دادند که راه خود را انتخاب کرده اند و به دنیا ثابت کردند به عنوان ملتی با پشتوانه عظیم تاریخی و تمدنی غنی از فرهنگ، ادب، هنر، عشق ورزی و انسانیت همچنان بر ارزش های ملی، میهنی و مذهبی خود پافشاری می کنند.
وی بیان کرد: مردم بزرگوار ما با سابقه بیش از یک قرن مبارزه در راه قانون گرایی، استعمار ستیزی و دموکراسی خواهی بازهم نشان دادند که در بزنگاه های حساس تاریخی به مثابه پیکره ای واحد متحد می شوند و کشور را از پیچ های سخت به سلامت عبور می دهند.
وی با اشاره به اینکه این ملت بزرگوار برغم همه بداخلاقی ها ، دروغ پراکنی ها و اتهامات نابجایی که علیه دولت تدبیر و امید سازماندهی و منتشر شد ثابت کردند که سره را از ناسره بسیار خوب تشخیص می دهند.
رئیس ستاد فرهنگیان حامی دکتر حسن روحانی در استان البرز ادامه داد: مردم نشان دادند، شیوه ای از مدیریت کشور که به جایگاه مردم بیشتر اعتنا و اعتقاد دارد را ترجیح می دهند و برای راستگویی و عقلانیت ارزش قائلند.
رحمانیان خاطرنشان شد: مردم ما نشان دادند برغم همه تبلیغات رسانه های بیگانه برای کاهش مشارکت عمومی برای دفاع از کیان کشور خویش همیشه آماده حضوری آگاهانه هستند.
وی تصریح کرد: اکنون دنیا بداند که نه تنها در کشورهای همسایه و غالب کشورهای جهان که شاهد چنین رقابت پرشور و موج مردمسالاری و تحکیم جمهوریت و اسلامیت در کنار هم نیستیم، بلکه حتی نسبت به کشورهایی مثل آمریکا که شاهد پیروزی پوپولیسم در انتخابات اخیرش بودیم نیز مردم ما حضوری تمام عیار از غیرت ، ایستادگی و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با حضوری گسترده و با نشاط همه رسانه های جهان را نیز حیرت زده کردند. این همه همدلی، نظم، درایت و تدبیر در صفوف به هم پیوسته ی رای دهندگان در انتخابات اردیبهشت 96 نشانگر امید و پویایی تاریخی یک ملت به پیشرفت، عظمت و مردمسالاری دینی است.
رحمانیان گفت : اکنون که بار دیگر مردم آشکار کردند با وجود همه گلایه هایشان از شرایط موجود و با وجود همه نقدهایی که دارند و همه مطالبات معطل مانده شان ، درک خوبی از شرایط جهانی، بین المللی و شرایط سیاسی موجود دارند و در روز انتخابات همانند سیلی خروشان در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند. حال نوبت دولت مردان است که به مطالبات مردم فهیم ایران پاسخ دهند.
وی اظهار کرد: مردم ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی چنین حماسه ای ماندگار آفریدند، حال نوبت منتخب محبوب و عزیز ملت ایران است که از این ظرفیت فوق العاده و شرایط مساعد پس از پیروزی برای نهادینه شدن آزادی های مصرحه در قانون اساسی و تحقق مطالبات ملی و بهبود شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به ویژه رسیدگی به مساله ی مهم آموزش و پرورش و پیگیری دغدغه های فرهنگیان عزیز به عنوان یکی از اصیل ترین و خالص ترین حامیان دکتر حسن روحانی نگاه ویژه ای داشته باشد.
در این آئین معلمان حامی دکتر روحانی در البرز بار دیگر با آرمان های امام راحل ، شهدا و ولایت فقیه تجدید پیمان کرده و سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
استان البرز 45 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.