به گزارش ایرنا، نخستین ساعات جمعه 29 اردیبهشت برخلاف جمعه های دیگر جوش و خروشی در زیر پوست شهر و دیار برپاست، جمعیت ازهر کوی و برزن برای اقتدار وطن خودنمایی می کند، جمعه ای وصف ناشدنی از جنس غیرت ، شهامت، وحدت و همدلی که باید آن را قدر دانست.
البرزسربلند است چرا که مردمانش مانند کوه ایستاده اند تا سرنوشت آینده را رقم بزنند، البرز شاداب است زیرا سبزینگی اردیبهشت با نشاط مردمش در هم آمیخته است.
اردیبهشت البرز در روز 29 دیدنی است، سروقامتان شیردل آمده اند تا حماسه بیافرینند و عظمت ایران سربلند را به نمایش بگذارند.
البرز به عزم مردمش می بالد و رشته کوه بلندش دربرابر این همه زیبایی و حماسه سرتعظیم فرود می آورد.
عصاره ایران سرافراز برای فردایی بهتر به میدان آمده است، فردایی که با گذشته متفاوت خواهد بود، فردایی که برای فرزندان این مرز و بوم سرفصل های زندگی تعریف می کند.
29 اردیبهشت را روز درخشش ملت نامیدند زیرا هر رای این مردم نورافشانی می کند و چراغ هدایت برای فردای بهتر این سرزمین است.
البرز نشینان آمده اند، از کرد ، لر ، عرب ، آذری، گیلک، مازنی ، بلوچ ، یزدی ، اصفهانی ، خراسانی ، کرمانی، کرجی و... تا شور بیافرینند، حماسه خلق کنند و دنیا را در بهت حماسه خود فرو برند.
اردیبهشت ماه ایران و البرز امروز شور و حال دیگری دارد و قلم وبیان قاصر از وصف آن است، باید شاکر بود و این نعمت بزرگ را با خدمت بی منت، اقدام صادقانه، کارهای مدبرانه، طرح های خلاقانه ، تصمیم های موشکافانه، سرعت جهادگرانه و نگاه عدالت محورانه جبران کرد.
مردم در واپسین جمعه اردیبهشت صف های طولانی را به تفرج و سرگرمی ترجیح داده اند تا اشتغال جوانان ، شکوه اقتصادی و جهش علمی به سامان برسد.
جمعه تعطیل نیست این عبارتی است که بر زبان تک تک این مردم جاری است و آنان به امید کشوری آبادتر و سربلندتر پای به میدان حماسه گذاشته اند تا ایران عزیز همچون نگینی بدرخشد.
ایرانی ، غیرت و شهامت دارد زیرا آنجا که پای حماسه در میان است او نقش آفرینی می کند ، ایرانی در 8 سال جنگ به دنیا ثابت کرد که با دست خالی می توان پیروز شد، ایرانی به دنیا ثابت کرد که مستقل از قدرت های بزرگ می توان مقتدر بود.
29 اردیبهشت جاودانه خواهد شد چرا که ایران بزرگ و ایران کوچک (البرز) در آن بذر حماسه کاشته اند.
گوشه گوشه البرز شورو حماسه است ، از طالقان سرزمین شهید ولی الله فلاحی ، جلال آل احمد و سیدمحمود طالقانی تا اشتهارد سرزمین دارالمومنین مردم آمده اند.
ساوجبلاغ خطه سبز با مردمانی سروقامت ، نظرآباد دیار تاریخی و فردیس با مردمانی شورآفرین تا بخش آسارا در تارک البرز 29 اردیبهشتی زیبا دارند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.