به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز سه شنبه در جمع «رای اولی های» استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: نشاط و شادابی از لازمه های دوران جوانی برای ساختن ایرانی آبادتر از گذشته است.
وی افزود: با وجودی که نشاط نمونه ای از تجلی زیبایی های خداوند است و خداوند متعال شور و نشاط در بین جوانان را دوست دارد، اما عده ای در جامعه تمایل دارند همواره کشور در غم وعزا بسر ببرد.
حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: این درحالی است که شور و نشاط در بین جوانان کشور ما همواره با دیانت همراه بوده است.
وی در ادامه جوانان را سرنوشت سازان این مملکت عنوان و اظهار کرد: مایه بسی افتخار است که هم اکنون مرزهای علم در کشور توسط مردان و جوانان این مرز و بوم در نوردیده شده و در برخی صنایع بخصوص صنایع نظامی میانگین سنی پژوهشگران کشورمان به 28 سال رسیده است.
وی درباره اشتغال جوانان بیان کرد: امروزه شرکت های دانش بنیان و تولید محصول بر پایه دانش به فرصت مطلوبی برای ایجاد اشتغال تبدیل شده و نباید همچون گذشته تاکید برای حل معضل بیکاری تنها بر افزایش فعالیت کارخانه ها باشد.
حجت الاسلام انصاری در ادامه نقش رای اولی ها را در تعیین سرنوشت کشور حایز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروز جشن شرکت در انتخابات برای رای اولی ها برابر با جشن دوم تکلیف آنان و مبین مکلف شدن این دانش آموزان برای شرکت پرشور در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است.
وی افزود: انتخاب رییس جمهوری، انتخاب نماینده کل ملت ایران در مجامع بین المللی و رای به وکالت مردم برای پیشبرد اهداف و تصمیم گیری های کلان و طراحی ایرانی آباد و زیباست.
حجت الاسلام انصاری از جوانان بخصوص رای اولی ها خواست با حضور پرشور در انتخابات، دولتمردان را در مسیر پیشبرد اهداف بلند نظام و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همراهی کنند.
حدود 55 هزار رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی** انتشار: جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.