به گزارش ایرنا، سازمان بسیج رسانه استان البرز روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کرد.
دراین بیانیه آمده است :انتخابات میدان هم افزایی، همگرایی و تجلی وحدت و بصیرت مردم انقلابی ایران و مظهر همدلی و مظهر همدلی و همزبانی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه هایی نظیر آن، اوج ناامیدی بیگانگان و بدخواهان نظام را در برخواهد داشت و زوال و زبونی بیگانگان در حضور پرشور مردم محقق خواهد شد.
اکنون در آستانه 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اطمینان داریم شما مردم غیور استان البرز، همچون انتخابات ها و راهپیمایی های گسترده گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به تصویر می کشید.
شما مردم، با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدر ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.
اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است و امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات به عنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
ما اعضای سازمان بسیج رسانه استان البرز و اصحاب رسانه استان بار دیگر همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی و ایران کوچک علاوه بر افتخار انعکاس حضور حداکثری مردم در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت می کنیم تا علاوه بر نمایش اقتدار نظام اسلامی و مردم سالاری دینی، بار دیگر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس کرده و پایبندی خود را با پیمانی که با امام (ره) و شهدا بستیم نشان دهیم.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.