به گزارش ایرنا، نشست آموزشی عوامل اجرایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز شنبه در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد که ابوالقاسم پالیز گیر افزود:
ملاک ما قانون است و باید توجه شما به اصل قانون با شد و حق دخالت در رای و نظر مردم ندارید.
پالیزگیر گفت: جلسات آموزشی و هزینه های که می شود صرفا برای توجیه و اجرای بهتر انتخابات است.
وی نظم در اجرای کار و انجام دقیق نکات آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت : زمان حضور در پای صندوق روز جمعه 29 اردببهشت بسیار مهم است و باید دقت کنید .
فرماندار ساوجبلاغ افزود: آموزش مهم ترین مولفه برگزاری انتخابات سالم است و برگزاری انتخابات سالم در گرو ارائه آموزش صحیح توسط کارشناسان ذیربط و فراگیری صحیح توسط عوامل اجرایی انتخابات است.
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه اجرایی ساوجبلاع ضمن تاکید بر امانتداری وصیانت از آرای شهروندان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولان اداره امور کشوربا رای مستقیم مردم انتخاب می شوند که این بیانگر حاکمیت مردم بر مردم می باشد.
وی افزود: ما مجریان انتخابات در اجرای صیانت از آرای مردم با تلاش مضاعف خود و سرلوحه قرار دادن فرمایشات امام راحل ومقام معظم رهبری که فرمودند میزان رای مردم ورای مردم حق الناس است انتخاباتی با شکوه و مورد تائید ملت برگزار خواهیم کرد.
بخشدار و رئیس ستاد انتخابات بخش چهارباغ خواستار امانتداری اعضای شعب اخذ رای و صیانت از آرای مردم شده و هرگونه تبلیغ له یا علیه هر یک از نامزدها توسط مجریان انتخابات را مخالف مر قانون دانستند.
محمد رضا شعبانی با اشاره بر استفاده از تمام ظرفیت ها و ابزار ها جهت برگزاری سالم و حضور حداکثری مردم در انتخابات ابراز کرد: وظیفه مجریان در انتخابات تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با آرامش و امنیت است و همه باید برای برگزاری پر شور انتخابات بدون در نظر گرفتن علایق و سلایق شخصی در 29 اردیبهشت ماه تلاش کنند.
وی اظهار داشت: بر اساس فرآیندهای تعریف شده و جدول زمانبندی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، کارها با دقت در حال پیگیری است و مسائلی که بخواهد روند انتخابات را در این بخش با مشکل مواجه سازد، وجود ندارد.
همچنین اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ با حکم رئیس بازرسی انتخابات استان البرز معرفی شدند.
در این احکام جداگانه که از سوی عبادالله کامکار رئیس بازرسی انتخابات استان البرز صادر شده،آقایان قاسم جهانبخش، جانمحمد دهقانپور وعلیرضا اخلاقی به عنوان اعضای بازرسی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ انتخاب ومعرفی شده اند.
دراین شهرستان 11 نفر که عموما'با مدارک فوق لیسانس ودکترا هستند به عنوان سربازرس و162 نفر نیز به عنوان بازرسان شعبات انتخاب شده اند که تمامی مشخصات این افراد وارد سامانه بازرسی شده است.
دفتر بازرسی انتخابات درمحل حوزه معاونت امور عمرانی فرمانداری مستقر بوده وآماده دریافت هرگونه تخلفات احتمالی انتخاباتی می باشد.
شماره تلفن 44212671 نیز بصورت مستقیم برای همین منظور درنظر گرفته شده است.
پنجمین انتخابات شوراهای شهرو روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.