به گزارش ایرنا، جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد افزود: در زمان ظهور امام زمان (عج) شیعیان به اقتدار تام و تمام می رسند، مستضعفان نجات پیدا می کنند و مستکبران و زور گویان عالم دنیایی بسیار تاریک دارند.
وی ادامه داد: باید همواره تلاش کنیم تا سبک زندگی مهدوی را در وجود خودمان و خانواده های خود احیا کنیم، سبک زندگی مهدوی عدالت گستری و مظلوم یاوری است.
خطیب جمعه نظرآباد گفت: بیست و ششم اردیبهشت ماه ، 'یوم النکبه' نام گذاری شده زیرا روز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس، کسانیکه امروز تلاش می کنند موضوع فلسطین را که مسئله اول جهان اسلام است به فراموشی سپرده بشود آن ها بدانند که از سبک زندگی مهدوی فاصله گرفته اند.
وی بیان داشت : باید تلاش بکنیم فرهنگ انتظار را در جامعه ترویج بدهیم، باید در این روز ها که ایام میلاد امام زمان سلام الله علیه است فعال وارد شویم، مجالس ما در شان اهل بیت عصمت و طهارت (عج )باشد.
امام جمعه نظرآباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی گفت: مراقب محتوای بنر های تبلیغاتی باشیم ، طنزها ی بی محتوا مانند تمسخر اقوام و حرکت هایی از این دست اقدامی ناپسند است.
خطیب جمعه نظرآباد با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) بیان داشت: میلاد باسعادت امام عصر (عج ) به عنوان روز سر بازان گمنام امام زمان (عج ) نامگذاری شده ، اطلاعات و امنیت در هر کشوری از ضروریات است ، اگر فدا کاری نیروهای گمنام نبود امروز معلوم نبود که منافقان، سلطنت طلبان ، آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب با جنایت های خودشان چه بلاهایی را که بر سر ملت ما نمی آورند.
وی هفته جمعیت هلال احمر را به امداگران این تشکیلات ارزشمند تبریک گفت.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.