به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر درسخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ با تبریک میلاد باسعادت امام زمان (عج ) ، افزود:انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که توسط امام(ره) به مردم هدیه شد وبه ما آموخت تا مسئولان کشور را خودمان برای دوره ای مشخص انتخاب نماییم.
وی گفت:تمام مسئولان درجمهوری اسلامی ،مستقیم یا غیرمستقیم بدست مردم انتخاب می شوند و انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب،حق وتکلیف است.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: دشمنان ایران وانقلاب همواره بدنبال ضربه زدن به کشورمان هستند وحضور چشمگیر وحداکثری می تواند باعث عزت وامیدواری دوستان و یاس وناامیدی دشمنان نظام اسلامی ایران باشد.
وی همه افراد تایید صلاحیت شده را قابل احترام و صالح دانست وافزود: منتهی چیزی که در انتخاب باید مد نظر باشد انتخاب اصلح از بین افراد صالح است.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان آمار نامزدهای انتخابات در شوراهای اسلامی درشهرستان گفت: برای اولین با 1105 نفر ثبت نام کننده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا داشتیم که پس از احراز صلاحیت وانصراف برخی این تعداد درنهایت به 907 نفر رسید که آماده رقابت در شهرها وروستاها می باشند.
وی گفت:تنها تفاوت انتخابات امسال انجام آن بصورت تمام مکانیزه در شهر هشتگرد است.
پالیزگیر افزود:شعباتی هم بصورت آموزشی در سطح شهر هشتگرد برای آمادگی رای گیری تا روز انتخابات فعال شده اند ودرحال رای گیری آزمایش وآمادگی هستند .
وی از ساکنان شهر هشتگرد خواست تا دراین مانور شهری انتخابات شرکت کنند.
فرماندارساوجبلاغ در پایان قانونمندی وبی طرفی وعدالت محوری مجریان انتخابات درکنار مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه ساوجبلاغ را خواستار شد.
6155/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.