به گزارش ایرنا از پایگاه خبری شهرداری کرج ، شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج با حضور شهردار، قائم مقام شهردار، معاونان، مدیران عامل سازمان های تابعه، مدیران ستادی و مناطق 12گانه شهرداری این کلانشهر برگزار شد.
علی ترکاشوند شهردار کرج در این نشست گفت: شهرداری کرج با همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این دستگاه از چندی پیش بررسی و اصلاح ساختار سازمانی را در دستور کار خود قرار داده بود تا بر اساس الگوی نظام اداری کشور، ضوابط ترسیمی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با عنوان 'ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها' که دامنه شمول این ضوابط کلیه شهرداری ها و سازمانها و موسسات وابسته به آنها را در برمی گیرد اصلاح ساختار سازمانی را در شهرداری ایران کوچک محقق سازد.
وی اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی، اصلاح ساختار در تشکیلات موصوف طی اردیبهشت ماه سال 95 به تصویب سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور رسید و انجام تغییرات لازم بر روی اساسنامه سازمانهای وابسته بر اساس الگوها و ضوابط ترسیمی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، تغییر در اساسنامه تیپ در راستای اجرای ماده 54 قانون شهرداری مبنی بر 'تهیه سازمان اداری شهرداریها به نسبت بودجه، درآمد و حجم کار با اطلاع انجمن شهر و تصویب توسط وزارت کشور' از سوی شهرداری این کلاشنهر پیشنهاد شد.
ترکاشوند ادامه داد: پس از تصویب موارد فوق در کمیسیون برنامه و بودجه و صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج این مبحث مهم در 6 اسفند ماه سال 95 مورد تایید وزارت کشور قرار گرفت و به این ترتیب این مهم پس از طی مراحل قانونی از این پس در شهرداری کرج عملیاتی می گردد.
این مسئول بیان کرد: بر این اساس و طبق ساختار جدید اداری سازمانی شهرداری کرج محمد یساولی به سمت رئیس سازمان آرامستان ها، محمود دهقان رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، احمد خلوصی رئیس سازمان عمران و بهسازی بافت های فرسوده منصوب می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین طبق ساختار جدید سازمانی در شهرداری کرج بهروز ورمحمدی بعنوان رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی، علی اصغر همتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی، سهراب شهبانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علی اکبر میروکیلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و سعید حسنی قائم مقام رئیس سازمان فرهنگی ورزشی منصوب گردیدند.
شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در این دستگاه در راستای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر در ساختار اداری جدید سازمانهای شهرداری کرج، اداره کل سرمایه گذاری و مشارکت ها به سازمان ارتقاء پیدا کرده است و رئیس این سازمان نیز مجتبی اسکندری خواهد بود.
انتصاب عباس سعیدی کیا به عنوان رئیس سازمان پسماند شهرداری کرج، محمد رضا زین العابدینی در سمت رئیس سازمان سیما و منظر شهری، حسین عطایی معاون رئیس سازمان سیما و منظر شهری و حسین عربیان در جایگاه مشاور شهردار این کلانشهر از دیگر تغییرات شهرداری ایران کوچک با توجه به اصلاح ساختار اداری سازمان ها بود که توسط شهردار کرج اعلام شد.
وی بیان کرد: ادغام سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها از دیگر تغییراتی است که بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوی وزارت کشور در ساختار جدید اداری سازمان های شهرداری کرج در نظر گرفته شده و طی چند روز آتی این مهم نیز در شهرداری این کلانشهر اجرایی می شود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.